torsdag 21 januari 2010

Jää!

Idag redovisade vi vårat projektarbete vi haft i 2 veckor.
De gick väldigt bra.
Å inte så lång dag idag heller, slutade runt 13 tiden nån gång.
Efter de gick jag hem, å hämta inköpslistan på de sista som behövdes köpa tills imorn då vi har bjudit hit Fredde å Jennifer på en 3 rättersmiddag.
Men jag säger inte va de blir för mat, för de kan jag skriva mer om imorn, om jag kommer ihåg de :P.
Minnet är bra men kort beroende på va de gäller ;D.

Börjar iallafall 8.15 imorn så man "lär väl" lägga sig lite tidigare så man hinner vakna riktigt imorn.

Förresten, jag stör mig på att de alltid står att jag måste radera massa meddelanden varenda gång jag får nå meddelande på telefon, fast de inte alls är nå mycke i inkorgen. Tycker jag raderar hela tiden men men....
Lika glad för de är jag men gladast är nog räven!
Jag har fått de där på hjärnan jag!


Å nu ska jag fortsätta med serien, 21 jump street :P

Over and out!

Inga kommentarer: