söndag 24 januari 2010

Lördag

Vaknade vid 9 tiden av att farfar kom in med fika, å telefon för han skulle fara te Offerdal. Gick upp 10 å slängde på datan en kort sväng, vid 11 så kände jag att jag va tvungen å gå på stan för å kolla om skorna mina va kvar, å de va dom tack å lov! =)
Gick hem å hade på datan, å lyssna på lite musik å se på den där serien haha.
Gick sen å duscha. Efter ett tag kom Broder Grus å hälsade på, han ville låna mitt gamla nummer å visst fick han de eftersom jag inte använder telefon ändå, förutom när jag åker hem så brukar jag ta med den, Sen använder jag den inte mer.
Vi åt mat sen fikade vi å pratade Mercedes å sånt.
Jag fick han tillomed att hämta kaffe åt mig, Eftersom jag brukar hämta åt han så är de ju inte mer än rätt :P.
Sen for han iväg å inte långt därefter kom farfar hem.
Såg på film iallafall på kvällen. De fick bli Private Resort, å Cry Baby, :D :D
gick å la mig halv 1 å trodde jag skulle somna inte så långt efter, men tror gör man ju som sagt i kyrkan å andra heligheter, för klockan blev 1, 2, 3, och 4 å inte förrän halv 5 nångång somnade jag.

Inga kommentarer: