söndag 31 januari 2010

Söndag!

Nu är jag tebaka i stan igen, Slapp åka rälsbussen å lära mig om hästar å komma senare te stan. För jag fick skjuts av en taxichaufför som va från stan som brukar köra åt Plutte ibland. Så jag kom fram hit vid 17.20, ungefär som jag räknat ut.
Iallafall så va de gött å få komma hem tidigare i Fredags, hemma redan vid 15 tiden, så de va trevligt. Å medans jag väntade på bussen i mora så gick jag å köpte en ny skjorta å ett par leggings, för jag helt enkelt tyckte jag behövde de.
Stampe va glad som vanligt när jag kom hem, Alicen å så de va kul å se dom igen, vilket de alltid är.
Såg på en Wallanderfilm på kvällen å hoppades på att den skulle ta slut nån gång så jag kunde gå å sova så trött som jag var.
Å igår så drog jag spik ur golvet i hallen på övervåningen inne i de andra huset. Blev ju några spikar, men jag orkade inte räkna dom.
Gjorde inte så mycke mer den dagen.
Söndag idag å jag har redan berättat. Jag sitter i stan nu!


Hooj!

Inga kommentarer: