fredag 26 februari 2010

Fredag!

Imorse när jag vaknade visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, jag va så trött så jag vet inte vad. Men iväg kom jag å de va bageri jag skulle ha. Kom fram dit å bytte om direkt, sen började vi med skorpor, jag gjorde fullkornsskorpor, de gick bra. Efter ett tag kom ÖP å nån kamera gubbe dit å intervjua dom 3or som skulle på nå SM i Göteborg tror jag de va, så filmade dom runt å tog kort hit å dit.
Å mina händer är nu kändisar, för dom filmade när vi höll på lägga upp på plåtar å så, så då vart ju dom med i bild. Coolt!
Sen slutade vi som vanligt 10.50, men jag Magnus å Jessica blev kvar lite längre å åt å skratta å hade kul ungefär 20 minuter till.
Sen gick vi hem. Efter ett tag for jag te ÖB för å va med Angelica när hon handlade lite.
När vi gick te mat-området så fanns de en sån där låda där de finns massa filmer å sånt, Å se på fan att jag ser 21 Jump Street box kika fram i all hastighet, de fanns säsong 1-3. Så jag lär köpa dom nån dag i veckan, å då behöver jag ju bara säsong 4 å 5. Tänk att man kan bli så glad över en serie. Haha.
Efter att vi va klar där så for vi in te stan igen å in på lindex innan hon skulle med bussen, vi hann tillomed en sväng inne på hemköp. Sen for hon hem å jag själv gick iväg te videoteket å köpte film. 4 filmer fick jag med mig;

  • Great balls of fire
  • Elvis - The early years
  • Sleepy hollow
  • Fear and loathing in Las Vegas.
Så ikväll blir de till å se på film tills jag somnar!

De va allt för idag.
Imorn blir de iallafall en sväng te ÖB ;D

Over And Ut

Inga kommentarer: