måndag 22 februari 2010

HICK!

Idag är de måndag, å jag hade tänkt att jag skulle upp lite tidigare imorse så jag skulle hinna äta frukost riktigt istället för å kasta i mig maten, men näe då, här vaknar man 7.30 å börjar 8.15. Kul verkligen... Hade 45 minuter på mig. Minus dom 20 minuterna de tar å gå te skolan, alltså hade jag 25 minuter på mig.
Första lektionen va de NK (alltså naturkunskap) skulle egentligen ha redovisat men de va knappt nån som va klar, så de blev inge av med de.
Efter den lektionen va de lunch å rast, tyckte de va den längsta rasten i världshistorien av nån skum anledning. Men sen blev de iallafall samhällskunskap, där vi bara gjorde nå nutidskryss å sen fick vi sluta den lektionen. Satt å skratta ikapp med Jessica Persika å rita lite under tiden innan vi skulle börja.
De sluta med att jag fick hicka en stund, å då vart ju allting bara ännu roligare :).

Näe, nu ska jag nog läsa på till provet som är imorn.
Så JAG tycker faktiskt att ni som läser just den här raden kan hålla tummarna för mig! =)
Annars ska ni få se på brända bullar!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag håller tummarna!! :D

BettanPaalm sa...

Tack Ida! :D