onsdag 3 februari 2010

Onsdag, snart fredag!

Som sagt, de är Onsdag idag å här sitter jag själv i biblioteket på skolan.
Angelica skulle fara ner på stan en halvtimme, men man vet ju aldrig hur lång tid de kan ta.
Hon skulle träffa sin MArkus en sväng innan han skulle med bussen eller nå sånt.
Annars så håller vi på med prisuträkning, men de går ju som de går. Hålla på å räkna om te gram å sånt tjoffs. De är lite svårt om man inte är nå "mattesnille".
Men men, förhoppningsvis blir jag ledig på fredan så jag kan åka hem å hjälpa till å plocka undan å städa innan visningen om nån dag. Inte för att jag ser framemot å städa men jag får ju åka hem ;D.
Blev lite besviken igår när jag skulle se sista avsnittet på säsong 2 av 21 Jump Street så ville inte klippen sättas igång, :() Då blir de ju fel om man inte ser sista avsnittet!
Kanske går bättre idag förhoppningsvis! :D

Jag har tråkigt här själv.
Förhoppningsvis får man sluta tidigare idag.
Nu känns de som om jag inte har nå vettigt å skriva mer...Fast de har nog inte stått nå vettigt på hela de här inlägget antar jag :P
.

Over And Out!

Inga kommentarer: