torsdag 18 februari 2010

Pharanormal activity!

Fy faan säger jag bara!
Kom hem för en stund sen efter att ha vart hos Jennifer å Fredde å hälsat på,
Fick efterrätt :). Jennifer hade slängt ihop nått bara å de vart jättegott! :).
Sen satt vi å såg på du är vad du äter, å prata lite, å prata med Elsa! :).
Sen kom Fredde på att dom skulle visa lite ur filmen Pharanormal Activity, å jag säger bara de, hade jag bott i de där huset hade jag stuckigt därifrån på en gång.
Å jag som aldrig har vart mörkrädd blev faktiskt de nu ikväll.
MEn förhoppningsvis är de bara tillfälligt! De gick fort å gå hem sen kan jag lova!
Nog mindre än 20 minuter tror jag ?
Kanske blir å sova med lampan tänd inatt. Sen är ju radion på oxå så de ska nog gå bra.
MEn näeee nu får jag ta å skriva om nå annat hör jag!.
Va förresten hos dom igår å, de va trevligt! :).
Å imorn börjar jag 8.15 så jag måste nog ta å tänka på refrängen, iallafall försöka. Imorn blire helg! :D




G'natt!

Inga kommentarer: