tisdag 16 mars 2010

Sjuk... Igen! :C

Vaknade vid 3 tiden imorse av att jag mådde jätte illa, men jag behövde int spy nå så de va bra på de viset, klockan gick å jag kunde inte somna om, te slut ringde klockan å jag mådde int alls bra, funderade på va jag hade ätit under dagen men kom inte på nå ovanligt.
Sprang som en jude mellan toaletten å mitt rum ett tag utan resultat, sen tog jag med mig en hink in å ställde brevid sängen min.
Blåbärssoppa har jag druckit å. Faktiskt ganska så gott!
Somnade om ett tag vid 10 tiden å vaknade 11.45, då va jag halvt lycklig.
Efter nån timme bytte jag om te normala kläder å tänkte gå te ÖB, halvvägs ner te centrum skriver Fredde å frågar om inte jag kunde komma förbi med Pistvaktfilmen åt han, de kunde jag göra så kunde jag svänga förbi ÖB på vägen hem, blev väl en omväg, men de gjorde väl inget. De va väl bara bra med friskluft tänkte jag.
Hitta de jag skulle på ÖB, alltså säsong 2 av 21 Jump Street!
Gick hem efter de. Å Nu sitter jag här.

Imorn äre praktik igen, känns inge vidare med å gå upp jätte tidigt å börja 07 direkt. Förhoppningsvis är jag bättre imorn iallafall!

Inga kommentarer: