tisdag 13 april 2010

Älskade lillegos.

När vi köpte dig så sa ägarna innan att du va den lugnaste kaninen av dina syskon, och de stämde verkligen. Så lugn å snäll så de finns inte.
Varenda gång man kom in genom dörrn eller nerför trappen började du skutta runt i buren och ville att vi skulle komma dit å va go, eller när man kom å gick mot din bur när du va i den på sommrarna, du skutta omkring och ville att vi skulle komma dit då med.
Under hela uppväxten va du med.
Men vem ska ska skutta omkring så i din bur nu? Vem ska sno chips av mig?
Jag hade ju bestämt att du skulle få följa med mig hit upp till stan i sommar, men hur ska de gå nu när inte du finns längre?

Jag tycker inte jag sa hejdå riktigt till dig innan jag for i söndags, de blev så stressigt.
Men jag hoppas du har de bra där du är nu och äter gott.
Hälsa Lill-Stampe.

Jag önskar jag hade kunnat va med dig idag,

Du kommer alltid vara min nummer 1
Jag älskar dig!





6 juni 2001 - 13 april 2010

Inga kommentarer: