lördag 24 april 2010

Lördag. men de känns som söndag.

Men de är väl för att jag va ledig igår som de känns så, tror jag.
Å tror de gör man ju i kyrkan å andra heligheter.

Kollade aldrig på Zorro igår eftersom de va den jag såg sist de va Zorro på tv:n, å den tyckte jag ju inte va bra eftersom den riktiga Zorro hade blivit för gammal så han va tvungen å hitta en ny Zorro, då blire inte riktigt samma sak va. Istället kollade jag på Cry Baby :D. Så jag somnade väl runt halv 2 - 2 eller nå.

Å när jag vaknade imorse trodde jag klockan va över 12 fast den bara va halv 8. då äre ljust ute, å nästa gång jag vaknade trodde jag klockan va runt 15 tiden fast den bara va halv 10, då gick jag upp å duscha.

Nu sitter jag här å väntar på att solen ska komma te balkongen så man kan sitta ute å sola å så den lär väl va där om nån timme tror jag.
Funderar på om jag ska köpa lite bananer å en låda med glass lite senare idag, men de beror på de om jag känner för't.

Inga kommentarer: