lördag 29 maj 2010

280 se -85

Far på Motormässan imorn med Emma å hennes Erik imorn istället, eftersom de inte blev nå av med att jag for dit idag, för de är ju liksom inte så kul å gå själv.

Nästa fredag är de studenten å då ska jag va med Åsa :D
fasen va kul vi kommer å ha :D

Å sen slutar vi väl den 11e så då far jag hem kanske dagen efter, sen räknar jag med att jag får jobba veckan efter där. Blir antagligen 2 veckor jag ska jobba som de lät när jag pratade med Moder Jord häromdagen, hoppas jag får bra betalt för dom 2 veckorna!

Sen har jag fan sommarlov, de sista sommarlovet! Fy faan va jag ska ha kul! :D
De jag har planerat hittills verkar bli kul :D

*Härjesjön själv, kanske Ida blir med,
*Simmarfesten
*Yran
*Classic, ska dit i år, va ju inte där förra året nå :(
*DBV

Å en massa mer kul saker :D



Blev förresten jäkligt sugen på en 280 se..... oxå,
Dom är ju riktigt fräna :D W126,
Kom på de när de stod en sån på OK nyss :D
.

Inga kommentarer: