onsdag 12 maj 2010

Ledig ledig ledig å åter ledig!

Känns förjävla bra!
Kändes så bra att jag gick å la mig vid 1 tiden å somna vid halv 2 efter att ha sett på Lejonkungen å sleepy hollow å repmånad.
Vaknade utsövd halv 12, satte mig framför dumburken en stund,
bytte sen om å gick å åt frukost, gröt alltså.
Efter de så gick farfar å jag å köpte dop present te på lördag.
Gjorde så bra ifrån oss på stan farfar å jag så vi fira de med å äta upp pajen som fanns kvar. Skamligt gött va de.
Så nu lär jag kolla om de finns blåbär så jag kan göra en blåbärspaj, när de ändå finns glass kvar i frysen.
Sen ska jag nog ta å dammsuga å torka golvet inne på mitt rum. Kan vara behövligt faktiskt.
Å imorn är de åter igen torsdag som alla andra veckor å veckor framöver, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då. De mesta är väl stängt antar jag så jag får väl se va jag hittar på.


Over and Out!

Inga kommentarer: