torsdag 20 maj 2010

Studiebesök.

Alltså, skulle egentligen få sova ända te klockan 8 hade jag bestämt, men eftersom att jag är en snäll person så gick jag upp halv 8 för å vara nere på bussstation te Angelica kom med bussen, fast jag kom dit ungefär 20 över hehe. Hon behövde ju iallafall inte vänta en hel timme.
Sen gick vi på subway å köpte kaffe, ångrar att jag inte köpte en latte som Angelica, för de svarta kaffet där inne är verkligen inte gott!
Eftersom att jag måste ha nånting å äta te kaffet så gick vi in på konsum för å hitta nå gott. De slutade med att jag köpte ett paket mariekex :D.
Sen gick vi ut å satte oss på muren vid sibylla. Då träffade vi Matte å jag bjöd han på kex.
Sen efter de blev de ju dags å gå te dit vi skulle. alltså Grilstad, fast först mötte vi Ämma vid Österäng så vi gick dit tesammans. Kom fram å fick en rundvisning, å jag hade ju aldrig hittat ut där själv om jag gick ensam!

Slutade sen så jag å Angelica gick först hem te mig, vi fikade, lyssnade på skivan som va pinsam som vanligt å sen gick vi, eller jag tog reda på hur mycke de kostar å skriva in sig på körskolan här brevid, så jag fick en broschyr med mig där de står vad jag behöver veta.
Sen bar de av mot stan. Först mot guldfynd för å hämta en tidning åt Moder Jord, sen följde jag med Angelica på banken, fast efter ett tag skulle ju hon ta bussen te skolan så jag vart med dit en sväng oxå. Först gick vi å åt, sen gick hon in te kuratorn å prata medans jag satt utanför å vänta. Efter nån halvtimme kom hon ut därifrån å då gick vi te bussen å for ner på stan för å vänta på hennes buss. Å nu sitter jag här å funderar på om jag ska åka bussen te bageriet imorn bitti eller om jag gör de efteråt istället?
De beror ju oxå på hur trött jag är å :p.
Å imorn far jag även hem oxå, efter lite ärenden som jag ska fixa på stan först!
Lördag blire marknad, kanske hittar nå fränt som jag köper.

Inga kommentarer: