tisdag 1 juni 2010

Österäng

Kom nyss hem efter att ha vart på Österäng en sväng med Emma.
Kan ju säga de att de hände inte alls mycke, dom som va där satt i "grupper" å inge drag alls. Men de va ju iallafall varmare än igår så de va ju bra,
när solen försvann så vart de ju mindre varmt så vi bestämde att eftersom de inte va nå drag, vi börja frysa, å de va en halv dag i morn å, så är de ju lika bra å dra hem igen. Blir väl säkert mer drag där imorn eller så. Fredag blir de iallafall de :D
.

Å imorn så börjar jag 8.30 så nån vidare sovmorron får man ju inte den här gången. Ska väl ta å fika lite innan jag går å sover. För nu är jag hungrig igen haha.

Måndagen efter att jag fått sommarlov ska jag börja jobba, 2 veckor. Samma jobb som åren innan. Men de blir säkert bra, sålänge de inte börjar regna, då är de ju inte så kul.


G'natt!

Stampie

Inga kommentarer: