lördag 5 juni 2010

Studenten igår.

De började med att jag skulle gå ner te busstorget å vänta på Åsa å Hänkä där, när dom kom så skulle vi egentligen gått te nån vet inte vem, men eftersom att Åsa redan va lite på lyset så vart hon tvungen å stanna å prata med en kompis, Så istället för å gå te den där andra så gick vi in te henne, där va de lite folk alla ute på balkongen, sen blev de slagsmål, mellan en kebab-nisse å en vanlig svensson hipskuttare, så polisen kom väl dit, kebab-nissen sprang därifrån å en av poliserna sprang efter, sen kom han tebaka med han å en annan polis, å sen kom de ännu fler poliser ungefär 8 poliser. En väska hade dom hittat oxå.
Sen blev de kallt då gick vi in å spela nå kortspel. Kul å man blev ju lite på lyset. Sen blev klockan 23 tiden så vi vart ju lov å gå då, så först gick vi in på OK å jag passade på å gå på toa, sen åkte vi oldmobile (fast jag läste å envisades om att de va en chevrolet, så jag vart lov å gå ut å läsa en extra gång så Henke fick ju rätt iallafall.), bort te trappan där allt folket va. Ringde te Lojs en sväng å :D. Sen träffade jag Emma å pratade lite med henne en stund :D. Sen letade jag upp Åsa å Henke igen sen gick vi upp på trappan å stod där med alla studenter. Sen gick vi bort te Subway för då vart Åsa å Hänkä hungriga sen satte vi oss utanför sibylla. sen blev de tid för hemgång så jag va hemma ungefär halv 3.

Men kul som satan hade jag å jag vart 20 spänn rikare å ett par bra hörlurar fattigare eftersom att dom försvann.

"De är bra att du drick öl, cider är för fjoller!"


Inga kommentarer: