fredag 27 augusti 2010

Turtle Wax

Sov på soffan inatt efter som att Faster Nina å kusinbarnet Gustaf kom på besök å stannar till imorn., Tänkte att jag skulle titta lite på tv:n igår innan jag somnade men jag somnade samtidigt, kände att jag blev lite trött när jag hade lagt huvet på kudden så jag tänkte bara vila ögonen lite, men jag sov en hel halvtimme innan jag kom på mig själv ligga å sova istället för å vila ögonen!
Halv 9 började jag idag iallafall så vi fortsatte med projekt arbetet fram till 11 ungefär, då gick jag hem en stund. Sen ringde Angelica så jag följde med henne på stan, å då kom vi på att vi skulle in å äta langos, bara för att de va så länge sen.. Tror jag?
Gick iallafall hem sen å tittade i Jula & Clas-Ohlsson katalogerna, å kryssat i va jag ska ha i min bil som jag fått. De vart lite saker, iallafall när man kryssade i alla Turtle Wax:erna haha.
Men iallafall så har jag fått en Merca 200 83a, men jag kallar den 8-23an, för de låter fränare en 200an, de lär jag inte va ensam om å tycka? haha!


  • Tryckluftstuta / Sirén 5 st sirénljud + 5 st djurljud + mikrofon!
  • Neonbelysning
  • Krombokstäver i namnet "Bettan"
  • Solskyddsfilm
  • Bilstrumpor, som självklart ska tvättas eftersom haha!
  • Bilarbetshandskar, bra att ha!
  • Ficklampa
  • Domkraft
  • Oljetratt
  • Bensindunk, med bensin
  • Fälgkors
  • Kupévärmare
  • Dryckeshållare
  • Antihalkmatta för instrumentbräda
  • Rattmuff
  • Greppmatta
  • Tvättvante/svamp i mikrofiber
  • Tvättsvampar med schampo
  • Tvättborstar / Våtskrapa med handtag, fälgborste och torkblock
  • Fönsterputsduk, torkrulle(Turtle wax)
  • + en massa massa massa massa annat!

2 kommentarer:

Eline sa...

De första behöver du då inte ha! det är bara fjantigt.. sen kan du nog räkna bort lite mer tror jag, det blir dyrt åt dig annars!

BettanPaalm sa...

Hahaha! Jag köper inte allt på samma gång, bara de viktigaste å så först :p