onsdag 15 september 2010

Instängd heter filmen,

Dagen idag bestod av de vanliga. Fast de som va nytt för idag va att jag fick göra en chokladtryffeltårta å göra rent under "min" bänk, fasen va snyggt de vart :D.
Sen när jag slutade för dagen så fick även Emma oxå sluta så vi gick samtidigt, å när vi nästan va hemma båda 2 så kom jag på att vi inte hade skrivit ut oss, så de va ju bara å vända å gå tebaka te restaurangen å skriva ut oss.

Så nu sitter jag här å är stolt över att jag börjar halv 16 imorn, klagar verkligen inte :D.

Nu ska jag iallafall se på en film som Emma tyckte va läskig å man tydligen skriker jätte mycke. Får väl se hur de är med den saken. Jag brukar ju inte tycka de är nå läskigt eftersom jag vet att de inte är på riktigt.
Man är ju inte född igår liksom?

SKulle ju se den igår egentligen men jag vart för trött å ville hellre sova!

Hooj!

Inga kommentarer: