onsdag 22 september 2010

Mycke folk å en stor papparazzispindel!

Ikväll va de jättemycke med folk på DW, men de gick jättebra, men de kommer nog bli ändå mer nästa helg eftersom de är helg liksom, å imorn skulle de oxå bli mycke folk, men om de gick bra idag så lär de nog göra de imorn oxå!
Fick iallafall börja med å gör en chokladtryffeltårta å sen fick jag skiva tomater å den berömda rödlöken! Men! jag grinade inget idag heller haha!
Å nyss har tog jag mig en mycket välförtjänt dusch!
Imorn börjar jag 14 igen, sen blir de helg när jag slutat. Å på fredag har jag bokat möte med Ida så jag kan lämna presenten :).
Kvar i stan blir jag iallafall, men de kanske jag redan har skrivit i ett tidigare inlägg.
De är fullmåne ikväll oxå såg jag nu när jag gick hem, men jag kunde ju sova igår så jag ska nog kunna sova inatt oxå förhoppningsvis.
Å de är som sagt bara 19 dagar kvar!!

Förresten så va de en sån där äcklig stor papparazzispindel som kröp på väggen nere i källarn på DW idag oxå, fick lite lätt panik å började hoppa jämnfota därifrån, såg tydligen kul ut enligt Emma. Men de va de inte för de va en spindel! Usch för sånna äckliga varelser!

Inga kommentarer: