fredag 24 september 2010

Rubrik förslag?

Hittills idag än sålänge så vaknade jag runt 10 tror jag, halv 12 träffade jag Ida på mittpunkten, va ju flera år sen jag träffade henne så de va kul :).
Å nu ska jag väl snart ta å äta frukost eftersom jag inte har gjort de än. Sen vet jag inte va jag ska hitta på.
De lär ju förresten ha vart fullmåne inatt för jag hade skitsvårt å somna!
Nästa vecka ska jag jobba tisdag - lördag! så då ska jag inte fara hem, men de kanske jag gör helgen efter istället! Jo de gör jag! helgen efter nästa, Då jävlar ska jag hem! om jag nu kommer hem, för hittills alla gångerna jag ska ha åkt hem så har jag inte kommit längre än te härjesjön haha!


Pissväder är de ute!

Jag har kommit på en till sak jag vill ha när jag fyller år. En pepparkaksburk!
Å de skulle jag få av Emma haha!
På tal om Emma så ramlade hon i trappen på DW med mat i handen igår hahahaha! Fy fan va jag skratta, å hon oxå!

Inga kommentarer: