lördag 23 oktober 2010

Kommande vecka 43

Idag är de lördag å i helgen tänker jag inte gör nånting, bara fortsätta med teorin, som jag oxå nog kommer ägna mig åt mest den här kommande vecka 43. För vecka 44 äre som gäller! Kommer bli tufft men va faan, de kommer gå bra, för de har jag bestämt!!
JAG SKA HA KÖRKORT!!!

I veckan som vart så har jag vart i skolan måndag - onsdag,
å i onsdags gick jag å Emma ut på krogen, börja på DW med vitlöksbröd å aioli, satan va salt den va. + några drinkar. Sen vidare te O'learys köpte mig en öl, men de va inte så kul där, + att vi blev skittrött, så vi gick hem. Å bestämde oss för å gå ut när vi vet att de är mer folk ute! :)
I torsdags började jag 15 så jag hade sovmorron, men jag vaknade vid 9 tiden ändå. Inte mycke å göra åt. Å igår skulle vi ha teori å skriva en "misse-lista" på de vi gjorde på torsdagen.
På fredag må jag nog sluta tidigare så jag kan åka med bussen som tar mig te Sveg city.


Nån som vet va mitt "älskade ting" är för nå?
för de vet jag inte själv.

2 kommentarer:

Pia sa...

är inte ditt älskade ting bilen? du pratar ju om den jämt typ :D

BettanPaalm sa...

gör jag? de har jag inte hört haha.
ja jag får väl försöka arbeta ihop en text om den på nå höger då :P