tisdag 26 oktober 2010

Leader of the gang

Idag va de en tråkig dag i skolan.
Hade håltimme i flera timmar. Men jag lyckades iallafall skriva klart om KGE:n, de vart fyra sidor på de jag hade skrivit. Så jag är nöjd! Nu hoppas jag att jag får bra betyg på de oxå, satt även å prata om hur vi ska gör med ljud å sånt te studenten, å de lät positivt allting tyckte då jag. Iallafall, när jag hade skrivit klart gick jag å hämta jackan sen tog Evelinie å jag bussen hem.
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycke, teori bara, men de är väl inte så lite de heller. Ska väl fortsätta med de nu så jag blir klar.
Imorn ska jag följa med Emma på Wargen på nå möte. Vi hoppas att vi får fika bara. Dessutom har vi tagit på oss ansvariga jobbet som ordförande å sekreterare på programrådet, fast bara om vi fick fika på alla möten Haha!


Näeee men nu har jag inte så mycke mer å skriva om för tillfället.

Inga kommentarer: