måndag 29 november 2010

Blue Christmas

Måndag idag, å samma visa som alla andra måndagar.
+ Att jag har provat studentmössan nu å fyllt i de man skulle om man villha nå mer kan man ju köpa de själv istället. Programråd efter de å vi fick fika, kanelbulle, lussebulle, å kakor. Inge saft eller kaffe, utan te? de va inte gott kan jag säga. Men de va kul ändå!

Får jullov den 21, men eftersom jag tänkte åka hem den helgen vilket är den 17 så tänkte jag att om jag ändå ska åka hem, så kan jag lika gärna ta jullov lite innan istället för å åka hem å sen tebaka te stan i 2 dagar å sen hem igen. De kändes lite onödigt för min del. Därför ska jag fylla i en ledighetslapp imorn, så jag slipper göra de sen.

Nu ska jag nog snart börja göra pannbiffar, å de enda jag behöver göra är ju å platta till de lite eftersom de blev kvar av köttfärsen igår, koka potatis ska jag iallafall gör!

2 kommentarer:

sandraewelina sa...

du kan väl komma hit nångång?:)

BettanPaalm sa...

Jag kanske kan gör de när jag fått körkortet! :D