tisdag 16 november 2010

Cherokee indian

Dagen idag bestod av:

Skola
Hem
Ås
Krokom.

I skolan hände de inte så mycke, förutom de vanliga.
första lektionen hade vi ju som vanligt religion, efter de svenska, å enligt svanskalärarn kommer jag ofta försent? Jag är för fan aldrig sen te lektionen. Kärring! Å inte får man hjälp av henne heller, på lunchen satt jag å Emmut i Stig inn å åt. Fan va gott de va, de är så man bli stolt över dom haha!
Sen hade vi alkoholhantering å då råkade Backman ramla av stolen, höhö.
Sen hade vi svenska.
Va hemma en stund innan de blev dags å åka te Ås, men inte va de nån som va intresserad av HR inte. Därför fick vi sluta tidigare. I Krokom hämtade vi upp Emmuts mama som skulle hem hon oxå.

Så nyss har jag kommit hem, så jag ska väl inte göra så mycke mer nu, ska se på rederiet tror jag, sen ska jag sova.

Inga kommentarer: