tisdag 30 november 2010

Inside out

Värdelös skoldag idag, trodde vi hade provet idag, men de va tydligen imorn istället. Alltså religion om judendomen å sånt. Istället på den lektionen satt vi å prata om spöken å massa annat istället för å läsa på till imorn å repetera. Haha inte mig emot!
På svenskan fick vi börja läsa. Men de fanns ingen bra bok så jag ska låna Anne Frank istället imorn. För den kan jag iallafall halvt utantill!
Hade sen rast i säkert en timme innan alkoholhanteringen som vi inte heller behövde gör nå på. Eller de vi skulle gör kunde vi ju gör hemma så. Å de va dom där frågorna vi hade fått förut för nån vecka sen.
Å svenskan fick vi hoppa över.

Så nu är jag hemma, å halvt hungrig. De va laxpudding i skolan, skapligt besviken blev jag, så jag gick å köpte en macka i fiket. Får nog bli en matlåda ikväll, lutar åt att de blir en med raggmunkar! ;)

Inga kommentarer: