tisdag 9 november 2010

Jag vill ha en grammis

Idag har de vart tisdag hela dagen, å de är de fortfarande, iallafall i ca 2 timmar te.
Iallafall så va jag i skolan även idag som alla andra dagar å jag åkte bussen imorse, för jag tyckte att jag inte orkade gå. På svenskan ska vi hålla på med nå tal, men jag vet inte va jag ska prata om så jag har problem. + att svenskalärarn inte riktigt har alla hästar i hagen å hissen går inte riktigt ända upp. Alla chips i påsen har hon inte heller....
Sen åkte jag även bussen hem, å följde med Emma på östersundsbostäder å sen gick vi hem.

17.50 åkte jag å farfar bussen te Freddifer där vi blev bjudna på mat, hemgjord pizza, å te efterrätt fick vi kladdkaka med grädde. Som vanligt tog jag för mycke grädde.
Har nyss kommit hem å ska snart sova.
Börjar ju faktiskt 11.45 imorn så jag har sovmorron, Rock 'n' roll allså! :D
Å imorn kväll ska jag följa med Emma på nån skola vart de nu va å lyssna på när hon föreläser. Jag är alltså med som psykiskt stöd!

Inga kommentarer: