fredag 26 november 2010

Rockabilly boogie

Imorse hade jag beställt väckning halv 7, men fick istället väckning halv 8. då låg jag å drog mig te kvart i 9. Sen kom även Lars ungefär då. Själv började jag halv 10, så jag bytte omå fikade lite sen gick jag ner te stan så jag skulle hinna med bussen.
Gjorde marmelad av HALLON :D å björnbär. Sen gjorde vi inte så mycke mer, Sluta med att jag blev ensam tjej kvar. Igen! Eftersom Angelica skulle hem å på nån fest å Backman vette fan. Evelynex svarade inte imorse. Ovanligt, näe inte direkt haha! God mat fick vi iallafall å de vart ju några turer in te godisrummet som alltid är lika intressant. Städa som vanligt innan vi slutade helt. Tog sen bussen in te stan eftersom jag ändå hann med den.

Så nu är jag hemma. Alltså, i stan. Borta alltså!
Å i helgen blire väl te å städa å julpynta lite eftersom de är 1:a advent på söndag.


"Fan, det räcker ju att man fiser nuförtiden så kommer greenpeace!"

Inga kommentarer: