onsdag 15 december 2010

Aggressiv!

Nu har även Olarsgården och Fågelboet hört av sig, fast i år tar inte fågelboet emot några praktikanter.
Va som vanligt på skolan idag å den kändes ovanlig fast den va som den brukar. Menmen.

Idioterna på dalatrafik har ändrat busstiderna så om jag åker sena bussen dvs, 12.20 från stan, missar jag sista bussen hem, å den går vid 16, å jag är framme i mora 17.40, å om jag åker med tidiga bussen måste jag sitta å vänta i äckelfjantMora i 4 timmar å sen åka buss i ytterligare 3 jävla timmar när jag redan åkt i 5 timmar, å dåär jag likt förbannat hemma vid 20, när jag annars skulle vart hemma vid 16., de är ju kul, jävligt jättekul!
Blir så jävla sint så de är fan inte sant! Ska fan ringa å klaga på idiotfanskapen!




Va va de för fel på dom förra tiderna? Då behövde jag ju bara vänta 1 timme å 55 minuter om jag åkte tidiga, å ungefär en 30 minuter om jag åkte sena.
De känns inte så jävla lockande å börja en hemfärd klockan 7 på morron å sen komma hem 20 på kvällen.


Nu är jag aggressiv!

2 kommentarer:

Ida sa...

Nej! Usch! Säger jag bara! Ofta de inte kan ha kvar de gamla tiderna? De var väl ingen som klagade på dem? :S Och nu? Ska man hem ("i tid")så måste man åka vi malung?!

BettanPaalm sa...

dom tiderna va perfekt,
nu är dom ju bara idiotiska!