söndag 12 december 2010

Don't it make you wanna twist and shout

Igår kom som sagt Nina å Janne hit, dom bjöd på mat, jättegott va de!
Tjälknöl med potatisgratäng å murkelsås, gött!! å te efterrätt fick vi glass å varma hjortron. Efter vi hade ätit satte jag mig å kolla på tv, hade ju missat nästan hela Beethoven så jag såg bara sista kvarten :(, jag som hade sett fram emot å se filmen.

Vaknade runt 9 tiden idag iiallafall å följde med på stan en sväng, när dom skulle julhandla!


Nu sitter jag här å vet inte va jag ska skriva om eller göra, se på julkalendrarna ska jag gör iallafall, å teori kan jag ju å gör.
Imorn ska jag ringa boka tider så fort som möjligt så jag får klart allt. Å förhoppningsvis kan jag ta bilen upp te stan sen när skolan börjar igen. Lite gött! :D
Jag kan ju bilen min nu så de ska nog gå bra å ha den här uppe, å Fredde bor ju här uppe han å så han kan ju alltid hjälpa mig om de behövs! :)

Men just nu är de fel på oljetrycket, de va ju lite mindre bra så nu har hon sjunkit i värde, men de ska väl gå å rätta till!

Inga kommentarer: