söndag 16 januari 2011

Dag 1 - Presenterar mig själv!

Mitt fullständiga namn är Carin Christina Elizabeth Palm, men jag kallas mest som sagt för Bettan, de är inte många som säger Elizabeth längre. Bettan började jag kallas för nån gång i 3an tror jag, De är oxå de namnet jag reagerar mest på.
Jag är tufft nog 18 å blir 19 i oktober.
Jag är född i tråkiga fjoll Mora, men har bott i Sälen hela livet å där trivs jag allra mest, å kommer alltså flytta hem om jag får jobb där. Där bor jag på helger å lov, inte alla helger eftersom de är en bit å åka.
Jag går 3e å sista på hotell&restaurangprogrammet i Östersund å bor hos farfar,
jag har alltså bott här i Östersund i lite mer än 3 år.
Jag har en Mama som heter Carin 49 år å Papa som heter Thomas 52 år, 2 äldre syskon har jag oxå, Josse som är 7 år äldre, alltså 25, blir 26 i maj, och Fredde som är 3 år äldre, alltså 21 å blir 22 i november, än mig
Jag tror att jag är 156-157 cm?, Har inte så mycke koll å jag bryr mig inte heller så mycke om de, är egentligen mörkblond men har färgar te brunt å de trivs jag bättre med, blå ögon å alltid gladast i världen.
De jag tycker om mest är gamla bilar, alltså 50-60 å tidigt 70 tal.
Lyssnar mest på rockabilly, country å liknande musik, för jag tycker dagens musik är fjoll!


De va lite grann om mig
.

Å räkna inte med att dom här dagarna kommer i ordning.
Jag tar den dagen jag känner för!

Hej!

Inga kommentarer: