måndag 17 januari 2011

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Först å främst, underkläder, sen ett svart långt linne, storblå jeansen, svart stickad tröja, jacka när jag befann mig utomhus, å skor, kockkläderna har blivit använda för första gången sen 2010.

Finns inte så mycke mer å skriva om de nu så jag byter ämne!

Trodde att vi började halv 9 imorse så jag åkte med Emma lite innan 8 å va uppe i tid å allt sånt, när vi hoppa ut ur bilen så trodde jag att jag hade med mig telefon men inte då, så när vi kom te första korridoren inne på skolan kände jag att telefon inte va nånstans, så jag fick gå tebaks te bilen å kolla, låste upp gick på andra sidan å där utanför min sida låg min telefon i snön, Sen hade jag även glömt nycklarna å försökte få pia å ringa upp mig, eftersom jag bara har 1,25 på telefon så ringde jag bara en signal, självklart trodde jag att hon skulle förstå att jag ville att hon skulle ringa upp. Men näärå! Sen satt vi där jag å några till på olika platser å vänta på att vi skulle börja. Ovanligt länge kändes de som. Annars har de inte vart nå speciellt som har hänt på skolan.

3 kommentarer:

Pia sa...

du tänkte inte på att jag kanske oxå har lite pengar på mobilen?

BettanPaalm sa...

näe, för du verkar alltid ha pengar på telefon ändå

Pia sa...

inte alltid. men om de va så viktigt hade du ju kunna ringt från emmas mobil? :)