måndag 24 januari 2011

Fortkörning å uppskrivning

Nu är den här dagen avklarad, började med att farfar väckte mig klockan 06, men jag somnade om te 7.16, då tyckte jag att de va dags å gå upp. Klockan 5 över 8 ringde Emma å fråga om inte jag skulle åka med henne, men jag tänkte äta frukost så jag gick te skolan. Å halkigt va de så jag höll på å ramla nångång ibland, å uppförsbacken utanför va riktigt jävlig!
Kom iallafall fram te skolan 9, å började kvart över med mentortid. Efter de hade vi massage sen lunch då Emma å jag som vanligt gick å köpte en varsin macka. klockan blev sen 12 å då va de dags å fara upp på Palmen å ha konditori å göra klart moussetårtorna. Men dom vart inte så bra ändå. Klockan 15 slutade vi, då åkte jag med Emma hem å lämna lite grejer, å sånt innan jag gick iväg te DW.
Vidrigt dött va de idag, Nästan inge folk alls, faktiskt. Å under tiden jag höll på å städa, pratade jag, Johanna å Linnea? om körkort å sånt. De va intressant å kul.


Nu ska jag leta efter mina nycklar som precis som förra veckan är försvunna!
Hej!

Inga kommentarer: