fredag 14 januari 2011

Snart bege mig ner mot OK

De är ju riktigt bra att jag drömmer att telefon ringer, å jag trycker på upptaget. Fast de är egentligen klockan som ringer å jag trycker på snooze haha!
Men igår natt drömde jag ju att de ringde igen å när jag vakna igår morse så hade jag tv dosan vid kudden, fast jag är helt säker på att jag hade lagt den på nattuggsbordet, antagligen hade jag pratat i dosan!
Jag vet jag är duktig! :D

Iallafall så tycker jag att man borde få va ledig precis alla fredagar, för de kan inte få va tillåtet å gå upp såhär mitt i natten!
Ska iallafall gå ner mot OK snart å få skjuts av Mammutt Emmutt te skolan! :)
Sen när jag kommer hem lär jag nog ska städa lite för om jag får säga de själv så ser de förjävligt ut, efter de ska jag nog sova lite.

Inga kommentarer: