fredag 14 januari 2011

Uttråkad? Svar Ja!

Tråkigare än va jag har nu har nog ingen haft, jag vill åka hem, där finns de iallafall saker å sysselsätta sig med te skillnad från här i stan. Finns inte så mycke å gör här uppe tycker jag.
Totalt uttråkad är va jag är!
kanske ska gå å lägga mig snart efter att jag vart nere på OK eller om jag går på konsum å köpt chips å läsk!


Å jag tror inte på nå spöken å nå jävla storsjöodjur eller sånt heller förrän jag ser nå, från de ena till de andra.
Tror jag ska leta efter nån såkallad rysare å titta på så har jag iallafall nått å gör, äta kanske jag ska gör kom jag precis på, de har jag ju inte gjort än. MEn då är de stora problemet, vad?

Nästa helg ska jag jobba, de ska bli kul, sen är de ju bra å få lite uppvärmning tidigare i veckan. Så nästa vecka börjar mina veckor med sovmorron! Vidrigt skönt kan jag säga! :)

Inga kommentarer: