lördag 5 februari 2011

Helt apropå!

Lördag idag, å dagen består av teori, dammsugning å vräka i mig mat tills jag skäms. Fast de där sista va nog lite överdrivet tror jag.
Får se va som händer ikväll om jag får med mig Emma på DW å äta glass eller nå annat gött, eller om man blir hemma å hitt på nå
Vaknade iallafall halv 13 idag, så de va skönt å få riktig sovmorron för en gångs skull.
På måndag börjar sista praktikveckan här i stan, lite tråkigt, men så kan de va.
De kommer nog bli kul å va hemma på praktik oxå. De ser jag faktiskt fram emot! + att jag får va hemma som sagt i 3 härliga veckor!!


Såg Anne Frank's dagbok igår å de va ju inte den filmen jag ville se utan de är den där andra versionen i delar som är ganska så tråkig oxå :/. Menmen, jag ska iallafall se klart den, kommer ju inte ihåg allt från just den här filmen men jag tror man inte får se mer än när dom blir upptäckta å sitter i lastbilen påväg te nått av koncentrationslägren. Sen slutar den!
Då är den som är ännu längre så vidrigt mycke bättre.

Inga kommentarer: