fredag 4 februari 2011

Won't you let me take you on a sea cruise?

Igår slutade jag vid 22 som vanligt gick hem, satt med teorin några timmar tills jag tyckte att de va dags å sova. Va 2 nångång när jag stängde av datan, försökte sova men klockan blev halv 4 å 4 å ännu mer innan jag somnade. Så jag vaknade imorse vid halv 12 av att Twinskii fråga va jag gjorde, jag svarade att jag sov men sen ringde jag upp henne istället eftersom jag ändå hade vaknat.
Så de blev så att jag va med twinskii å Frida en stund på stan. Köpte hårfärg, gick sen hem te Emma å hälsa på lite lånade några filmer som Anne Frank's dagbok, Macken, Masjävlar å The Shining! Så nu har jag nått å se fram emot om jag inte kan sova. Sen hade hon även lånat en film av mig, som hon redan hade själv. De tyckte jag va lite humor.
När de va dags för henne å gå följde med å lämnade av henne på DW.

Nu sitter jag här och har blandat ihop färgena å ska borsta håret lite grann innan jag sätter igång å målar om håret.



Tror jag ska ta mig en sväng te DW ikväll å sitta där å hänga å köpa mig en glass eller nått annat gott.

Inga kommentarer: