torsdag 24 mars 2011

Är man bäst så är man

Nu är jag hemma efter en ganska så redlös lång dag i skolan å Hov!
Fast jag va väl inte i skolan mer än en timme ungefär, sen gick jag ju hem å sen direkt ner te bussen liksom, på tal om bussen så åkte den där utvecklingsstörda som va så sint bussen igen, jag vart helt livrädd! Men han satte sig som tur va några säten framför å en snäll liten tant satte sig brevid istället! :)
Gick av på fel hållplats än vi skulle egentligen, sjukt kul!
Jag fick baka bröd å sen fick jag göra ordning där i hyllerna å städa så de vart görfinnt!
Sen fick jag parera kött å hamnade med pojkarna eftersom jag va på den sidan köket, Örjan sa att dom å jag skulle gå å ta en öl på krogen å se på fotboll, fast jag skulle bara följa med för ölen haha! Sen fick jag leka timjanschef, alltså slänga på timjan när maten skulle ut.
Vi städade klart å då vart vi tvungna å gå ut så dom kunde klappa händerna å sånt drygt åt oss, fan, jag hatar verkligen sånt!
Efter de fick vi sluta men eftersom jag skulle åka med Emma så vart jag kvar lite längre än dom andra så jag fick hjälpa te å plocka undan alla vattenflarrer å ljus å glas, å de va lite kul, jag va duktig å hade fulla brickan med glas när de vart lite vingligt så jag tappade 3 glas! Sjukt kul, för totalt har jag ju bara tappat 4 där på Hov!
Är man bäst så är man helt enkelt! :)

Inga kommentarer: