måndag 14 mars 2011

The cops was after my Hot Rod Lincoln

Har vart hemma i 4 veckor så de har inte blive att jag skrive nå, men de gör inget tycker jag.
Jag va ju uppe på Olarsgården på praktik dom 3 sista veckorna, och i början va de ju lite halvsvårt å lära sig hitta vart alla grejer å sånt va, å nya rutiner skulle man ju lära sig oxå, men de gick bra, de gjorde de.
Å jag hade riktigt kul även där.
Jag började på onsdagen där vecka 7 så jag fick 2 dagar ledigt, vilket var väldigt skönt,. Va där samma dagar varje vecka å började även samma tid hela tiden.
Å när jag va ledig passade jag på å göra teori, å när jag va hemma själv spela jag musik bra nog högt å vackert för hela Osanden City!
Sen följde jag även med Faster Nina te Mora å hade trevligt hela dagen, Janne åkte ju öppet spår, så vi for så vi skulle va där före han å hinna göra lite saker där, vi fyndade ett varsitt pannband, åt gjorde vi där man alltid äter när man befinner sig i Mora, där dom har så goda hamburgare va vi!
Dagen efter vart de en bakdag! Ida va oxå med så de blev ju lite mer roligare än å va själv liksom, . Vasaloppet blev av även i år å som vanligt gick man ju upp lika tidigt som vanligt å sen vänta påatt de skulle börja på tv:n. Senare på dagen for jag upp på fjället å gjorde sista praktikdagen, innan jag fick lov. Jag kan ju inte påstå att jag gjorde så värst jättemycke i början av veckan just, men i fredags kväll for jag hem te Josse, vi titta på lite film å åt prata skit å lyssna på musik å sånt,. I lördags gick jag Josse å Lindux broarna runt, å bestämde oss för att sen fara upp på fjället å sätta oss där å bara ta de lugnt å sola å så, så de gjorde vi, sjukt trevligt väder va de å kul å för den delen. Efter ett tag på fjället åkte vi hem å sånt, jag bytte lite kläder å passa på å snusa på AliceTrallis
Innan josse kom å hämtade mig, för vi skulle nämligen dricka lite vin å sånt å sen dra upp på Experium, vilket va väldigt trevligt med bra musik. Vid 00tiden åkte vi hem te Bergman å CO där de blev efterfest te sent, Men sjukt kul va de iallafall!! Jag å Mathilda gick å tatuera oss så vi vart extra tuffa, hon blev även min bästa vän för kvällen haha! Vid 3 tror jag bestämde jag att jag å Josse skulle gå hem, själva gångvägen tar väl en 10 minuter en kvart i vanliga fall, men nu tog de typ en timme tack vare Josse som va så fyllsint å skulle sätta sig i snön hela tiden osv. Men hem kom vi, tack vare mig iallafall! I går innan jag kom hem så svängde vi in på shell så jag kunde köpa en pucko, för de hade jag lovat Anna att jag skulle, å de satt sjukt fint med en pucko just då kan jag lova! Sen hem å packa å sen åka iväg mot Sveg för å lämna av mig, å jag hade ganska så tråkigt när jag satt där på busstation i några timmar. Resan upp te stan tog vidrigt lång tid å jag hade tråkigt oxå. MEn Emma kom iallafall å hjälpte mig å bära lite grann, snäll Emma! :)
Imorse va jag då skapligt trött, men jag kom upp iallafall en bra tid så de va ju tur de. Åkte med Emma te skolan eftersom hon ändå hade försovit sig. Skapligt tråkigt i skolan men kul å träffa kompisarna liksom, fick även sluta redan halv 13, å då gick jag med Evelynex, Jessica å Emma på stan å titta lite å bestämde oss även för att gå ut en sväng i kväll. Vilket vi gjorde oxå, å kul va de oxå! :).
Så nu är jag hemma å ska väl sova om ett tag.
Imorn har jag bara en lektion å jag börjar 10.45 å slutar 11.55. Rock n roll!!
Får se va som händer resten av dagen! :)


De fick bli en bild på mig å Lindux när vi satt uppe på Lindvallen å sola! :)

Inga kommentarer: