tisdag 22 mars 2011

Let's get dangerous

Alltså, ibland är jag ju ganska så lättroad, idag är jag de! Jag skulle söka på ett ord jag inte riktigt visste va de va, jag hamnade på en sida som hade översättningar, fast helt fel, jag menar, raggmunkar är väl ändå inte klosterfolk på danshak? hahaha! Sjukt kul iallafall!

Fick åka med Emmutt te skolan idag eftersom hon ändå tog bilen, hade som sagt svenska, de gick bra, men jag fattar inte varför jag skulle låna med mig skivor eftersom jag vart där å lyssnat på de vi skulle? Jaja, rot int nå mer i de där nu! De är de sådär kallt igen å jag är kall om händerna, då är de kallt! De snöar ute å blåser ganska så hårt oxå så jag gör nog rätt i å inte gå ut nå mer idag, de känns liksom inte så lockande när jag tittar ut genom fönstret, å om jag måste ut så går jag nog inte längre än te OK eftersom de inte är så långt.
Jag är hungrig så jag ska ta mig nå å äta snart.
Imorn börjar jag tydligen 11.55 å jag klagar inte ett dugg, får ju liksom sovmorron så :)

Jaa, jag säger då de!

Inga kommentarer: