torsdag 14 april 2011

16.03

Jag vaknade redan 4 imorse, tvärvakna å hade skitont i halsen å kunde inte somna om förrän klockan ringde typ, men de va ingen idé å somna om då kände jag. Kom te skolan typ 8.15, gick direkt te Aulan å satte mig, hade nationella direkt på morron. De gick en hel timme tills jag kom på va jag skulle skriva om.
Tror de gick bra faktiskt, de kändes då bra, å jävlar va jag skrev alltså.
Evelynex satt å snora å nös, jag satt å hosta å snora. Några satt å pratade, men ingen lärare verkade bry sig heller liksom haha.
När jag va klar vid typ 11.30 så va de bara jag å 2 te som va kvar. Kulkul!
Sen va de tomt liksom.
Gick iallafall hem, å de va väl uppfriskande bortsett från alla sandkorn å damm som flög å lukta fan.
Gick på stan en sväng nyss iallafall, hände inte så mycke där som vanligt. Å när jag va på väg hem kände jag mig äckligt torr i halsen + att jag hosta som fan å har ont fortfarande. De är inte lätt när de är svårt!

Kladdpapper, 2 A4 båda sidor antecknade, fullt!
Jag är stolt över mig själv jag! :)

Inga kommentarer: