onsdag 13 april 2011

Ett år ♥

Sitter här på mitt rum, där jag även kommer tillbringa 50dagars. Men jag kommer inte va själv, nejnej, jag har min hals som gör ont å sen har jag ju en svenskauppgift å så kan jag ju läsa på te religionsprovet som är nästa tisdag. Inte kommer jag känna mig ensam inte.
Suck!
De va ju tur att man inte hade hunnit köpt en biljett bara, de hade bara vart onödigt om man ändå inte ska ut. Å ingen i klassen verkar ska ut, de kunde man ju ge sig fan på alltså.

Kulkul verkligen kul! Kanske ska gå å köpa en litenliten godispåse te mig själv så jag har nå å äta på, eller om jag bara köper mig nått å dricka, kanske lite bättre.
Fan, jag ska nog ta mig en springtur nåndag, när jag har tid å de är fint väder. Har ju sagt att jag ska börja träna, men de har inte blive av nå av de än.

1 år å jag saknar min Lillegos så sjukt mycke!

Jag älskar dig gosis

Inga kommentarer: