måndag 18 april 2011

Too Lazy To Work, Too Nervous To Steal

Idag är de måndag å jag har vart på skolan, hade kvartsamtal å de gick bra. Sen hade jag som vanligt håltimme fram te kvart över 12 då Emma hämtade upp mig vid skolan å sen upp te Palmen!
Fick sluta tidigare, redan halv 15 faktiskt så de va inte helt fel.
Så jag va hem å lämnade grejer, å sen gjorde jag nått jag aldrig trodde att jag skulle göra, men tro på fan att jag gick å sola, i solarium. Helt otroligt, jag vet!
Men nån färg fick jag inte så de vart ingen skillnad haha!
Efter de lämna vi av Jessica som skulle på praktik, å jag följde med Emma när hon skulle köpa en ny väska å solglasögon, vilket påminner mig att inte jag ska glömma båda mina.

Förövrigt håller jag på å packa å grejja, för jag åker imorn! Å första stoppet blir i Sveg, å jag vet inte om jag får hämtning där eller om jag ska ta bussen te Härjesjön direkt, men de lär nog märkas om inte annat. Sen får jag se när vi åker därifrån, om de blir på onsdag morron eller torsdag.
Bara jag hinner in på dollarstore å köpa nya strumper så är jag lycklig liksom! :)
Å Hoppas för papas skull att jag får köra nu när jag är hemma annars vet jag nån som kommer bli förbannat äckligt sint å åker tebaks te stan igen!
De är förresten bra nog finnt väder ute idag, men de blåser ganska så kallt, så de är inte rock n roll.

Förresten, jag såg en vidrigt dålig version av Titanic igår. Sjukt sämst, har inte sett så dålig film på jättelänge, å den där tog då priset alltså. Å då är de illa, inte rock n roll. Så ska ni kolla på den från 96 så är de ingen bra idé, den va verkligen helt sämst.
Å för de andra så kom jag på att efter påsklovet nån kväll när de är sol å varmt så ska vi försöka hitta på nått med klassen, typ grilla å ha de trevligt på nån gräsmatta nånstans i stan, jag menar de börjar liksom bli dags för sånt nu tycker jag,.

Inga kommentarer: