torsdag 5 maj 2011

Blue moon of Kentucky

De va en lång dag igår, först skolan från kvart i 9 å sen efter de Hov. Efter Hov blev de Dalwhinnie med Emma, vi åt en varsin islayburgare, men Emma åt inte upp allt haha! Vi kom även på att vi ska nog inte sitta å äta bland folk eftersom vi bara äter med händerna hela tiden haha. Sen satt vi å fundera på om vi skulle ut sen senare på kvällen med Jessica efter att hon slutat.
Emma gick hem hon, å jag gick väl hem jag å. Men sen när Jessica ringde å fråga om en öl. Bara en, så följde jag med ändå. Vi gick på O'learys jag beställde mig en cider, tydligen så va de visst halva priset på allt fram te klockan halv 00 alltså 31,50 vart de för mig. Vi slog oss ner vid ett bord där man kunde prata som folk å inte behövde skrika som judar för å höra varann. Efter ett tag dök de upp 2 som Jessica känner, Jessica passar på å köpa lite mer dryck, själv ber jag hon köpa en cider te mig, å när jag har andra ciderglaset som är halvt kvar så skakar jag hand med en av dom över bordet å människan lyckas vicka omkull de glaset så allt far mot han å ner på golvet, sjukt kul va de!
Sen kom de massa samekillar dit som hon oxå kände, å jag tycker de verkar som om alla sånna är korta hahaha. Menmen, när klockan närmade sig halv 2 gav jag upp å gick hem, va hemma kvart i å då gick jag å la mig å somna nästan på en gång.

Imorse vaknade jag vid 9, å nu ska jag snart äta frukost å börja göra mig klar, för jag börjar vid 15 så jag ska väl dra dit lite tidigare antar jag.
Förhoppningsvis får vi sluta 21 så man får hem å sova.
Igår fick vi även reda på att vi ska te Umeå den 17 - 18 maj å ha "slutprov" typ.
De kommer säkert bli ganska kul tror jag. :)

Inga kommentarer: