söndag 15 maj 2011

Dag 13 – Den här veckan

Kan ju antingen skriva om veckan som vart eller kommande veckan som börjar imorn. Eller så kan jag skriva om båda?
Fast jag tänker skriva om kommande veckan.

På måndag (imorn), ska jag på skolan som vanligt, ha lektioner å efter de programråd. Efter programrådet ska jag på Hov å preppa. För på Tisdag klockan 12 ska våran klass åka te Umeå å ha vårat slutprov där, Kan skriva mer om de när jag är tebaks i stan igen.
På onsdagen har vi själva slutprovet på nå torg där, sen beräknar vi å fara tebaks vid 18 tiden å är väl i stan igen vid 00. På torsdag är vi lediga å då är de även programbalen på Gamla Teatern, då ska man väl säkert ut efter de å. På fredag är jag ledig så jag vet inte om jag stannar i stan över helgen eller om jag far hem., mnde märks samma med helgen: De märks! :)

Inga kommentarer: