torsdag 12 maj 2011

Ingen fara, hon är säker Gamla Bettan!

I tisdags kväll vart jag jättesugen på våfflor, så jag ställde mig å gjorde de oxå, Precis då ringde Jessica å ville att jag skulle ut å bara sitta å ta de lugnt, + att jag skulle ta med mig våfflorna, så jag gjorde väl de då. Tog även med mig hallonsyltsburken å en gräddförpackning, å där satt vi på stortorget å åt våfflor haha! Gick ner te badhusparken å snurra i snurrgrejen som finns där å åkte rushkana, eller jag åkte väl mest rushkana haaha. Menmen, kom hem vid 00 ganska så precis faktiskt.
Gjorde väl inte så mycke på skolan dagen efter va jag kan minnas men på kvällen följde jag med Emma på Dalwhinnie, vi tog oss en varsin drink å Emma vräkte i sig en torne med pommes å aioli. Å när Jessica slutat så bar de av mot O'learys, ganska tomt te en början, men som vanligt när man ska hem så kommer de jättemycke folk, å eftersom jag liksom skulle börja 8 imorse så kände jag att jag ville sova, + att de vart så äckligt varmt så de va bara jobbigt.
Va väl hemma runt 20 i 1 eller nå sånt, försökte sova, lyckades halvt med de men sen ringde Emma å ville prata under tiden hon gick hem. Somnade väl en stund vid 2 men vaknade vid 3 tiden av att jag drömde om en äcklig jävla spindel som kröp på mig, så jag flög väl upp ur sängen å tände lampan men såg inget, samtidigt på radion prata dom om vägglöss. Å de kan ju ha vart en anledning te varför jag drömde om en spindel eftersom jag har förmåga av å drömma om de jag hör på radion...
Har vart på hov idag, gick väl bra, alla tjejer, eller näe, där ljög jag, men 5 av oss som har kök va där å slet å hade oss. Men bra gick de iallafall tycker jag! Fick lift av Backman hem ända fram te porten, inte dåligt, sen gick jag te världens bästa granne å försökte gör teori, men ja. Cykel säger jag bara!
Jennifer va hit en sväng oxå, så vi skrev ner lite saker vi ska kolla upp å så.
Å nu ska jag sova för jag är trött.
Imorn ska vi ha vett å etikett på skolan, känns inte alls lockande, jag hatar å dansa!!

Mitt internet utseende på datan är jättedrygt häromdan va de helt normalt men igår å idag funkar inte ens bakåtknappen eller nånting å i själva sökfältet finns inga adresser kvar. Sjukt jobbigt lär jag säga.


Min man är snyggast! :)

Inga kommentarer: