fredag 27 maj 2011

Mösspåtagningsbalen

Igår va de ju alltså mösspåtagningen, satt hos min käre granne Evelina innan vi gick te OK för å bli hämtade av Pii. Åkte camaro några vändor på stan innan vi for upp te skolan. På skolan va vi först ute innan vi gick in te aulan där vi fick en ganska så tråkig fördrink. Ljummen va den, usch! Sjöng studentsången å hade på oss mössorna, inge mer med de. Sen gick vi å ställde oss i kö, HR först såklart. Dom öppna å vi gick å ställde oss där vi skulle sitta. Man fick stå ganska så länge innan man fick sitta eftersom man skulle vänta på att alla skulle komma på plats. Sjukt jobbigt när man har jobbiga skor. Förrätten va god å de va varmrätten oxå men de va inte så varmt som man ville, men de får man väl räkna med. Te skillnad från förra året så va de inte mycke sjungande alls faktiskt, så de va ju lite tråkigt. Efter maten å allt så gick man vidare te baren men jag kan inte påstå att vi va där nå länge för vi gick redan vid 22 ner mot stan, sprang hem å bytte strumpor som gick sönder även dom efter ett tag, å lämnade jackan å bytte te en kofta istället. Sen bar de av ner mot stan för att först gå på O'learys, Engström bjöd på järns. Sen gick vi på G3 å kika lite där å sen gick vi tebaks te O'learys, jag ramla genom en bänk? Fy fan va de lär ha sett kul ut hahahaa! Vid 2 stängde ju allt å då började alla gå hem, så jag ringde Evelina å hörde vart hon va, men hon svara inte så jag ringde Fie, men hon å Alex va hemma, Så jag ringde Backman för jag antog att hon va där, å hon sa att Evelina hade gått hem å jag vände å gick mot G3 å vem står inte där om Evelina :D. Efterfest utanför hemköp klockan kvart i 5 på morron, å sen taxi därifrån för vi hade så ont i fötterna att vi inte kunde gå så fort. De lär ha sett ganska så kul ut när vi gick där, små korta släpande snabba steg. Så man va väl hemma nästan halv 6, å sen vaknade jag imorse vid 10, för då hade jag sove klart.

"De finns inga svarta troll på min kropp!!"

Inga kommentarer: