torsdag 21 juli 2011

Free Fallin'

Igår va de sjukt mycke folk, kom ju dit te 18. Började på med hamburgarna en kvart efter va de massa folk som skulle ha mat, alla på en gång. De va som en fredag ungefär. De tog aldrig slut å ingen lugn stund förrän efter halv 22 nångång. Svettigt å varmt blev de.
Kom iväg ungefär kvart i 00, eller jag fick gå å byta om då. Sen satte jag mig en stund i baren å drack en Zzzingo tills de stängde å då gick jag hem.

Satte mig en stund framför datan innan jag försökte sova. Men de gick ju inge vidare så jag låg å titta på min serie, sen försökte jag sova de gick ju som de gick för klockan passerade 3 innan jag somnade. Drömde världens, eller kanske inte världens men en sjuk dröm inatt iallafall. Va nog roligast i slutet av drömmen hahah!

Ska ta å städa lite innan jag börjar, å när jag börjar vet jag inte riktigt än utan jag ska ringa te Anna innan de öppnar så jag vet (:

Hörs hej!

Inga kommentarer: