tisdag 19 juli 2011

Have a little faith in me

Har jobbat klart för idag, så jag är hemma sen cirkus 2 timmar tebaks. Har tryckt i mig lite mackaroner + sallad, 2 rostade mackor å jordgubbskräm å mjölk. Problemet är att jag fortfarande inte är mätt?
Fast jag ska ändå inte äta nå mer idag så de gör väl inget!
Såg på månen att den är full, vilket betyder att de svårt å sova OCH en anledning te varför jag känner mig lite full i fan!

Hämtade min dricks sen förra veckan, hade ca 400 spänn den här gången, De innebär att jag ska köpa en glass av Evelinux imorn! :)
Annars så kanske jag skulle börja 17 imorn, istället för 14. Men blir de ändring så ringer Anna!
Å imorn ska jag stänga igen, fick lite bakläxa sist så jag får ta igen de imorn!
Känner mig lite frusen oxå. De är ovanligt för å va jag, händerna är kalla å även fötterna. Bara jag inte blir sjuk för de har jag verkligen inte tid med!

Den här veckan är de dansbandsveckan å de innebär ju att jag får tycka synd om mig själv heeeela veckan. Men jag behöver inte skämma bort mig precis som jag gjorde i lördags för de.
Nästa vecka är de yran, själv vet jag inte om jag ska gå än, de är ju inte så rock n roll å gå själv. Men de kanske jag redan har skrivit en gång? Kommer inte riktigt ihåg nå.
Men nu ska jag ta å lägga mig te rätta å slå på en film!

Inga kommentarer: