måndag 29 augusti 2011

Just let it lie and let it be Don't play your rock'n'roll to me

De vart inte riktigt som planerat idag så jag ska upp på jemtbil imorn innan jag börjar istället å fixa grejer te min KGE-Lover!
Annars har jag väl jobbat några timmar idag, de gick bra tycker jag faktiskt. Blir samma sak imorn oxå men då ska jag jobba lite längre, för de skulle komma en 12a å en 8a eller om de va en 10a istället för en 12a, de lär ju märkas om inte annat. Åt en oxfilépasta - pastasås + salsa och tomatjuice å en aioli, sjukt väl behövligt va de å jag gick hem med en mätt mage. Å de är väl aldrig fel å gör de liksom.

Saknar gamla tider från när man va lite yngre å gick i Lima, de va fan tider de.
Tänk om man kunde spola tebaks tiden lite grann å göra om allt man gjorde då liksom. De hade vart nå de.


Inga kommentarer: