lördag 13 augusti 2011

Please, have a mercy on a young girls heart.

Ja, näe, va ska man säga? De märks att de börjar på å bli höst nu. De är kallt ute på kvällarna å tillomed på dagarna, jag hade en tjock stickad tröja på mig idag? Jag svettades inte. Jag fryser på nätterna fast jag har stängt ventilen osv. Inte okej, ett annat tecken är att jag vet att de är liiiiteliiiite mindre än 2 månader te jag fyller år. Inte för att 19 är nån speciell ålder då men ändå.

De står en Pontiac Trans Am, precis en sån som jag vill ha, i Idre hos nån som papputt ska lacka nån bil åt, inte har den gått nå långt heller bara 5000, å han ska ha 95000 för den. De är förbannat billigt för en som bara gått 5000 mil. Lär frakta mig ner te Idre nästa gång jag ska hemöver eller te Härjesjön, för han som äger den vet ju nu att jag är sjukt sugen på just en sån Trans Am!

Dagen idag har vart rent utsagt förjävlig, skitdrygt va de på jobbet, å näe fy fan. Hoppas de blir en bättre dag imorn, skulle visst va ledig då. Fick ställa upp som försökskanin idag oxå, men jag har inte kännt av nå än. Så de är helt lugnt än så länge.
De va en kul utekväll igår med Fie å Evelina iallafall så de får man ju tacka ännu än gång för
Vart inge G3 eller Captain Cook ikväll efter som Evelina åkte hem , men jag ska inte deppa, jag åkte ju te Härjesjön förra helgen. Så vi blir ju kvitt efter imorn. De vore ju ett lyckligt under om hon kommer te stan imorn igen? :D Va ju skapligt mycke folk där ikväll jämfört med igår, då kunde man ju prata i normal samtalston osv, helt tomt va de. Men kul ändå!

Näe jag lär väl ta å tänka på refrängen nu jag, ska väl göra lite ärenden imorn på stan när jag vaknat.

Inga kommentarer: