onsdag 17 augusti 2011

Rock away your teardrops


Trodde att jag skulle börja 14 idag, så när jag kom te jobbet så frågade Anna va jag gjorde där. Då vart jag lov å fråga om jag inte skulle börja då. Men näe då, jag skulle börja 16 jag. Så de va ju bara å traska hemöver igen. Men lite motion är väl aldrig fel de heller. Sen när jag skulle gå så passade jag på å gå ett ärende på banken, å sen direkt te jobbet. Va mer folk idag än va de va igår kan jag ju säga, å mer bokat va de å. Å när jag skulle hem fick jag åka med Johanna så gå behövde jag inte gör.
Imorn skulle jag få börja 16, fast jag själv föreslog att jag kunde komma dit te halv 16, Så sovmorron är inte dumt de heller.!

Jag är sjukt sugen på den där 560in iallafall, den är precis som jag vill ha den, gråsvart eller med finare ord, Antracitgrå! Svart skinnklädsel å Halleluja. har endast gått 27000 mil å människan vill ha 39000 för'n. De är billigt för en sån. Nu vet jag iallafall va jag ska spara te! En 560 sec å Trans Am'en i Idre! Å sen har jag ju KGE som redan är min! :)

Rock on!

Inga kommentarer: